Foodservice Consultants Society International (FCSI)

FCSI is een wereldwijde toonaangevende vereniging van foodservice consultants.

Met ruim 1450 leden in 45 landen is de vereniging een wereldwijd platform voor de belangrijkste consultants op het terrein van foodservice faciliteiten voor horecabedrijven, de institutionele markt, zoals ziekenhuizen, zorginstellingen, penitentiaire inrichtingen, scholen en bedrijfscatering.

De professionele leden van FCSI kennen alle vakgebieden van de foodservice. Ze bieden innovatieve, effectieve en efficiƫnte oplossingen van hoge kwaliteit. De basis van de adviezen berust in grote mate op praktische kennis en ervaring.

Nieuws

Meer nieuws

In the spotlight FCSI professional member Mario van Ansem

13 nov 2025

Vandaag in de spotlight: Mario van Ansem, DutchConcept We spraken met Mario Van Ansem, nieuw…

In the spotlight FCSI Corporate member Klarco srl. / Marie-Luise Krietsch

10 okt 2025

šŸ”Ž FCSI NL verwelkomt haar corporate leden! Vandaag in de spotlight: Marie-Luise Krietsch, Regional Sales…

In the spotlight FCSI Corporate member Temp-rite International / Niek van der Rijken

16 sep 2025

FCSI Nederland verwelkomt haar corporate leden! Vandaag in de spotlight: Niek van der Rijken, Country…

Projecten

Meer projecten

Gastvrijheidsconcept door professional member Stijn Creemers

Wat was de klantvraag? De bestaande centrale voorzieningen van deze ouderenzorg locatie voldeden niet meer…

Lees meer

Toekomstbestendige foodservice-oplossingen

FCSI Nederland laat graag zien hoe haar leden bijdragen aan toekomstbestendige foodservice-oplossingen. Vandaag deelt Anton…

Lees meer

FCSI-lidmaatschap

Het lidmaatschap is met uitzondering van student leden, voorbehouden aan onafhankelijke adviseurs die als adviseur werkzaam zijn in de voedings- en gastvrijheidsbranche. Hun diensten aanbieden, tegen een niet met levering verrekenbaar honoranium.

Het is vereist dat het lid niet in een professionele of persoonlijke relatiesfeerverkeert waarin hij enige vergoeding ontvangt of een aandeel van enig verkocht product of dienst ontvangt, aangezien dit zijn objectieve adviezen aan zijn of haar cliƫnt in gevaar brengt.

Meer informatie

Corporate partners