Albert Heijn door corporate member Fri-Jado

Wat was de klantvraag? Om de winkelende consument te verleiden een vers ontbijt of lunch te nuttigen heeft Albert Heijn een onbemande corner gecreëerd waar premium sappen, wraps, broodjes, koffie en daaraan gerelateerde items worden aangeboden. Voor de premium gekoelde producten was men op zoek naar een display met dezelfde uitstraling.

Wat was het resultaat? Na het langdurig uitwisselen van behoeften en kennis kwamen we tot de conclusie dat Fri-Jado de enige partij was die zowel de behoefte voor volledig transparante, de meeste capaciteit per m2 en tegelijkertijd de allerhoogste koelclassificatie kon bieden in een open meubel. In samenspraak met de installatiepartner en interieurbouwer, is de klantvraag perfect beantwoord en worden er in korte tijd tientallen onbemande corners geïnstalleerd.

Hoe hebben we het aangepakt? Naast een tevreden eindgebruiker hebben veel lovende reacties en aandacht via Social Media geresulteerd in veel internationale zichtbaarheid voor zowel Albert Heijn als Fri-Jado.

Delen